środa, 17 lutego 2016

Świętujemy !

...nooo, kto mi zabroni świętować razem z nimi ? ;-)

Dzisiaj w sumie po części też jest moje święto. Moje kocie dzieci są już wymiziane, nakarmione, wygłaskane. Czas odpcząć po intensywnym, kocim dniu ;-).

Wszystkim Kociarzom życzę niekończącej się energii do działania, mnóstwa chęci do pomagania, bo jest co robić na świecie ;-). No i miłości...Nie tylko tej kociej.

...bo wszyscy, nawet ci najbardziej "zakoceni" wiedzą, że nie samą kocią miłością się żyje  ;-) ♥

17 luty.
Światowy Dzień Kota ♥






2 komentarze:

  1. Ja musiałam świętować od 04.30 rano, ale trudno, nie miałam pretensji. Przecież w taki dzień nie zostawię koci takiej samotnej miauuuu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymusowa pobudka, ha ha ;-. Biednemu Maleństwu się nie odmawia ! :-)

      Usuń