wtorek, 12 lipca 2016

Sielsko w duszy

Lato rozpieszcza.

"Chwilę" mnie tu nie było.
Nie planowałam tej rozłąki z blogiem, nie potrzebowałam odpoczynku od pisania, czy tym bardziej od fotografowania. Czasami rzeczy dzieją się jakoś "poza nami", życie wskakuje na jakieś inne, szalone tory i sunie po nich, krócej lub dłużej.

Człowiek zdąży się zakochać i odkochać, napisać dziesiątki artykułów, zrobić tysiące zdjęć.

Kiedy nadszedł lipiec i skończył się czerwiec ?! :).
Tegoroczne lato przytłoczyło mnie intensywnością zapachów i  kolorów. Widzę je mocniej, czuję je bardziej i nie mam pojęcia, czym ta zmiana jest spowodowana. Czy możliwe, żeby żółty był jeszcze bardziej żółty, czerwień jeszcze mocniej wibrowała, a błękit miał tysiące nieznanych dotąd odcieni ?. Czyżby ciągła obecność aparatu w rękach tak bardzo zmieniała moje postrzeganie świata ?. A może to ja po prostu jestem już inna, bo nieustanna zmiana i ciekawość świata otwiera moje serce wciąż bardziej, tak "na oścież", że czasem mam wrażenie, że bardziej to się już nie da ? ;-).

Lubię pisać, chociaż mam nieodparte wrażenie, że to obrazy oddają najlepiej to, co mogłabym opisać słowami.

Najpiękniej.
Najpełniej.






23 komentarze:

  1. To sprawa wrażliwości i pewnej dojrzałości. Ale wrażliwości przede wszystkim. Nie każdy widzi piękno w małym, niepozornym kwiatku. Ty widzisz i w dodatku potrafisz się tym dzielić. I to jest większą sztuką, niż efektowne zdjęcia np. z Himalajów.
    Przepiękne zdjęcia. Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne słowa :-). Niezmiernie cieszy mnie to, że to, co fotografuję i w jaki sposób to robię, wzbudza również w innych różne emocje. To największy komplement dla fotografującego ! :-).
      Serdecznie Cię pozdrawiam !

      Usuń
  2. Ale romantycznie i sielsko u Was, aż by się człowiek chciał przyłączyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia kotów są przecudowne! Jakim aparatem je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). To amatorskie body Canon D600 + 50 mm 1.8 Canona ;)

      Usuń
  4. Nie wiem co takiego jest w kocich łapkach, ale ich widok totalnie rozczula ;) Wspaniałe zdjęcia, niby przypadkowe, ale wszystko takie spójne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Bardzo miło czyta się takie komentarze <3

      Usuń
  5. zdjęcia robisz piękne, ale jeśli słowa same płyną z serca, to pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Zawsze uważałam, że słowa są dopełnieniem obrazu. Będę pisać, chociaż miałam sporą przerwę ;). Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Potwierdzam, zdjęcia piękne. Dokładnie i stylowo wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :). Twoje zdjęcia również chwytają za serce !

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcie z niezapominajką- dla mnie poezja! Naprawdę masz talent

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia ! Ogólnie kocham zwierzęta więc takie sesje bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są na prawdę super. Zostały profesjonalnie wykonane i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam makrofotografie, zwłaszcza roślin (są piękne). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli o mnie chodzi to każde fotografie przyrody są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, te kolorki! Cudne fotografie. Na sam widok przywołują słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń